Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.

De två senaste dagarna har varit riktigt bra måste jag säga. Igår blev jag färdig med en hel del skolarbete, Annelie klarade körkortet (grattis än en gång finaste du!! ♥), jag jobbade & fick sedan tillbringa kvällen med mina bästa vänner, helt underbart! Dagen började på bästa sätt då jag träffade min lillasyster och fick pussa & krama på henne innan det var dags för mig att kliva på tåget. På kvällen var det öppet hus i skolan, vi hade jätte roligt trots att det inte kom så många. Övningskörde en stund också, vilket gick riktigt bra faktiskt. Alla dessa saker, stora som små, får mig att må så otroligt bra och leva & njuta av nuet.
Kom ihåg kära ni, livet är en direktsändning, så ta vara på det och gör dagarna värdefulla! Puss & Godnatt

Frida
2012-04-26 @ 14:44:26
URL: http://frifal.blogg.se/

sv: Bara bra tack :)

Anonym
2012-04-26 @ 15:24:23

<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0