Sometimes, no matter how much you want for things to happen, all you can do is wait. And usually, waiting is the hardest part.

Hej på er!
Som alltid går dagarna för fort när man är ledig, och det är redan söndag idag. Som tur är så är jag även ledig måndag & tisdag, vilket känns riktigt bra. De senaste dagarna har jag tillbringat med mina fina vänner, hur mysigt som helst! Nu kommer världens bästa Ida hit när som helst och då är det plugg som står på schemat. Puss

Robin
2012-05-01 @ 17:04:33

Jag älskar dig så jävla mycket och jag kommer aldrig att sluta kämpa för dig. Det finns inte någonting jag inte skulle kunna göra för dig! du är värd all lycka och framgång i livet och jag tänker kämpa och göra dig till världens lyckligaste tjej! för det är du värd!<3 Finns inget jag inte skulle göra eller kunna ändra på för dig! Älskar dig utav hela min kropp och själ!<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0