Trust isn't about catching someone when they fall, it's about supporting them when they start to lose their ballance.

Äntligen är helgen här, så otroligt skönt att vara ledig och kunna ta dagarna som dom kommer.

Kvällen igår tillbringades med mina fina tjejer. Vi bakade chokladbollar, tittade på film och hade det allmänt mysigt.

Nu har repetitionerna för årets revy dragit igång vilket innebär att Robin jobbar från tidigt på morgonen till sent på kvällen. Det gör att vi inte hinner träffas så mycket, då jag oftast sover när han kommer hem. Men jag är väldigt lycklig över att vi bor tillsammans och att jag ändå får vakna upp intill honom varje morgon, det gör så otroligt mycket.

Snart kommer finaste Ida hit och hämtar mig så ska vi åka och handla lite. Mitt hjärta slutar tidigt idag, så ikväll ska vi äta god mat och bara ta det lugnt. Helt perfekt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0