You're never alone.

Hejsan!
 
Vilket härligt väder denna söndag har bjudit på, eller hur? Trots det har jag nästan varit inne hela dagen. Tänk vad skönt det hade varit med en promenad i solen för att ladda batterierna lite. Men så blev det inte. Istället tog jag mig iväg och simmade, eller försökte rättare sagt. Det var jätte mycket folk och eftersom jag var tvungen att dela bana med tio andra så gick det inte så jätte bra att hålla ett bra tempo. Därför fick dagens pass mest handla om teknik, och inte så mycket kondition. Men träningsvärk lär jag ha imorgon, det lovar jag, haha.
 
Imorgon är det måndag och jag är ledig, hur skönt som helst. Det bästa med att vara ledig en måndag är att slippa ha ångest på söndagen, haha. Imorgon ska jag och mamma åka och simma hade vi tänkt, så vi får hoppas att det inte är så mycket folk. 
 
God natt finaste ni!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0