Enjoy the little things.

Hej på er!
 
Nu var det alldeles för länge sedan sist. Jag hoppas allt är bra med er och att ni har haft möjlighet att njuta av det vackra vädret. Själv mår jag otroligt bra faktiskt. Efter flera tuffa månader känner jag att energin äntligen är påväg tillbaka och detta är mycke tack vare vädret tror jag. Det känns det lite läskigt hur mycket vädret faktiskt kan påverka kropp och knopp, både positivt och negativt.
 
Skolan flyter på och vi ger oss snart in i slutspurten på denna spännande kurs som handlar om några av kroppens alla sjukdomer. Det har varit en otroligt intensiv kurs, men samtidig riktig rolig och lärorik. Det är två veckor kvar innan det är dags för tenta och det känns faktiskt rätt så bra, tentaångesten har inte kommit än iallafall, haha.
 
Förra helgen var det påsk vilket också innebar långledighet. Otroligt skönt och välbehövligt! Vi fick finbesök från Norge så både fredagen och lördagen spenderades ute på landet i det fina vädret tillsammans med släkten. Även söndagen och måndagen var vi bortbjudna på middag. Det blev en helg med mycket god mat, prat och skratt. Underbart!
 
Ikväll ska jag iväg och träffa några av mina fina vänner. En toppenkväll står på schemat, riktigt mysigt då det var länge sedan sist.
Hoppas ni får en bra kväll ni med! Puss
 
Mitt hjärta. Jag älskar dig!
 
R
2014-04-26 @ 19:26:36

Jag älskar dig hjärtat 😘❤️




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0