29 september 2013

Hejsan!
 
Söndag idag och för min del blev det varken kör eller dans som egentligen stod på schemat. Var tvungen att tillbringa några timmar med böckerna för att försöka komma ikapp med allt plugg. Tyvärr känns det rätt tungt fortfarande. Har insett att jag måste ändra min studieteknik om jag ska klara det här. Jag måste se till att vara ordentligt förberedd inför föreläsningarna för att kunna få ut så mycket som möjligt av dom. Jag ska alltså sträva efter ligga steget före, för då lär allting bli så otroligt mycket lättare. En annan sak som också underlättar väldigt mycket är att jag nu fått hem den kurslitteratur som behövs! 
 
Avslutade dagen med en lugn och skön kvällspromenad med hunden i friska luften. Otroligt välbehövligt!
Har även haft telefonkonferans med mina finaste tjejer, ett perfekt avslut på denna supermysiga helg!
 


 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0