kaos morgon

Denna morgon började inge bra. Klockan ringde 05:40, alldeles förtidigt (enligt mig). Sprang till bussen, mitt tåg som skulle gå 07:02 blev inställt. Stod och frös ihjäl tills nästa tåg kom (som var försenat 13 minuter). Kom till Tullinge, missa bussen, sprang tillbaka och tog tåget mot jakobsberg, klev av i flemingsberg, vänta på bussen och kom till skolan 08:14 (började 08:10). Om allt hade gått som det skulle skulle jag ha varit i skolan 07:43. Kom alltså en halv timme senare -.-
Hade då engelska prov som antagligen gick åt helvete, kändes inte alls som att de gick bra :( Sitter i datasalen nu och jobbar med några frågor om astma och allergi.

Just nu vill jag bara ligga hemma i sängen och mysa med min älskling :(<333
Robin
2010-11-30 @ 16:26:17
URL: http://teaterteknikernrobin.blogg.se/

Vill mysa med dig oxå :(<3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0