Christmas is near.

Godmorgon!

Måndag idag vilket innebär en ny vecka och även sista skolveckan innan jullovet för min del. Otroligt skönt och välbehövligt med (förhoppningsvis) tre veckor ledigt. Tänk vad tiden går fort, nästa vecka är det redan jul och det är inte många dagar kvar på år 2013. 

Min helg har bestått av luciafirande med två luciatåg och ett otroligt mysigt julbord. Så trots det tråkiga vädret och att det tråkigt nog ser ut som att det inte blir en vit jul i år, så börjar julkänslorna sakta byggas upp. 

Julen för mig är glädje, värme, kärlek och gemenskap och det ska bli så otroligt mysigt att få tillbringa så mycket tid tillsammans med mina nära och kära. Det är så viktigt och värdefullt för mig.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0