Fjärde advent.

Hej mina vänner och glad fjärde advent!
 
Här hemma har det varit tomtens verkstad de senaste dagarna känns det som, haha.
Klappar ska slås in, granen ska upp och alla andra förberedelser inför julen ska göras. Åh så mysigt det är. 

Då jag ska jobba både imorgon kväll och julaftonsmorgon så var jag tvungen att fixa det mesta nu under helgen. Just nu känns det som att jag ligger i fas iallafall vilket känns väldigt skönt, haha.
Min älsklingen åkte iväg på julbordskryssning idag så jag har gått här hemma och pysslat lite för mig själv. Bland annat har jag tvättat och fixat med alla hundratals bilder jag framkallat som skulle in i ett fotoalbum. Det tog betydligt längre tid än vad jag trodde, då jag var tvungen att göra om det tre gånger innan jag blev nöjd. Helt nöjd är jag inte än då jag kom på att jag ska framkalla lite bilder från Indien också och så insåg jag att jag behöver köpa ett till album då alla bilder inte får plats. Bra planerat liksom, haha. 
 
Så mycket minnen ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0