Never give up.

Hejsan!
 
Det var över en vecka sedan sist, men jag hoppas allt är bra med er! Jag har haft en väldigt intensiv vecka som bestått av plugg inför tentorna tillsammans med tjejerna. I lördags blev det även sleepover hos Linnéa med plugg, tjejsnack, lite vin och såklart ännu mer plugg. Det har varit så otroligt skönt att kunna varva pluggandet med att få skratta lite. Det ger så otroligt mycket energi. Ni ger mig sån energi. Tack för att ni finns tjejer! 
 
Mitt liv utanför skolan fick jag helt enkelt pausa under den senaste veckan för att bara kunna fokusera på tentorna. Vilket jag tror jag gjorde helt rätt i då jag antagligen hade nog gått in i väggen direkt annars. 
Jag är så oerhört tacksam över alla fina människor jag har i min närhet som förstår och har stöttat mig så att jag kunnat ta mig igenom det här. Det betyder så otroligt mycket ska ni veta, så tack! ♥
 
Tentorna är nu äntligen över och jag håller tummarna för att det gick bra. Jag hoppas verkligen det. Det känns ändå ganska bra, men vi får se. Under den närmaste tiden kommer jag försöka  fylla på batterierna igen efter denna extrema urladdning tillsammans med mitt hjärta, mina fina vänner och min älskade familj ♥
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0