11 november 2013

Farsdagsfika hemma hos min farmor för att fira min älskade pappa och farfar bestod min söndag av.
Otroligt mysigt hade vi och lika gott fika som alltid, hihi. 
Jag hann även med att uträtta lite ärenden och på kvällen var det dans som vanligt.
Lika jobbigt och roligt som alltid, haha. 
 
Denna måndag har jag tillbringat i skolan med några timmars plugg. Så skönt att vi ligger i fas med allting. 
Nu gäller det bara att försöka komma ihåg allt, haha. 
 
Nu ska jag mysa lite med tjejerna, mamma och barnen innan jag åker hem och tar en lugn kväll med älsklingen. 
Mitt huvud värker och tröttheten är ett faktum, så en tidig kväll och några lugna dagar väntar för min del.
 
Hoppas allt är bra med er! 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0