Att njuta av morgonen

God morgon!

Jag kom och tänka på en sak. Under de senaste åren har jag varit otroligt dålig på att gå upp på mornarna. Visst, jag har alltid gått upp och kommit i tid. Men det har alltid inneburit en stressig morgon med frukost stående och att behöva springa till bussen.

Men sedan jag började på högskolan har jag faktiskt gått upp nästan en och en halv timme innan jag ska gå till bussen. Vem kunde tro det? Haha. Jag tror att det dels beror på att jag får äta frukost tillsammans med min älskling och nu har det bara blivit en vana. Nu har jag väldigt svårt att se tillbaka och förstå hur jag orkade ha det som jag hade. Att få sitta i lugn och ro och äta frukost, lyssna på radion och dricka en kopp te utan att behöva stressa. Det gör verkligen så otroligt mycket! 

Alldeles strax ska jag göra mig iordning innan jag ska åka till skolan. Efter föreläsningen åker jag ner till Södertälje och möter upp mina tjejer. 

Ha en toppendag och ta hand om varandra! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0