11 februari 2014

God morgon!
 
Oj vilken berg- och dalbana den senaste veckan har varit för min del. En del jobbiga saker som jag behövt ta mig igenom rent psykiskt, blev även av med min telefon i helgen och så har förkylningen har brytit ut totalt så skulle bara vilja ligga hemma och kurera mig. Tyvärr har jag väldigt mycket i skolan så den möjligheten finns inte.
Det blev flera mysiga födelsedagsfiranden under förra veckan också då bästis och älsklingen fyllde år. Även en utgång med dans och goda drinkar hann vi med. 
 
Nu ska jag göra mig iordning för at ta mig vidare till skolan där en heldag med seminarium och redovisningar väntar. Håller tummarna för att kroppen orkar.
 
Hoppas ni får en fin dag!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0