17 februari 2014

Godmorgon!
 
Hoppas ni hade en mysig alla ♥ dag och helg. Vi gick ut och åt middag i torsdags, jobbade på bion i fredags och åkte till Robins mamma på lördagen där vi även stannade över natten. Några väldigt mysiga dagar där jag fick ladda batterierna lite extra efter att ha varit sjuk. 
 
Mår mycket bättre nu men känner mycket väl att jag inte är helt återställd än. Åkte nämligen iväg och smygdansade lite igår och kroppen sa direkt ifrån. Men att bara vara där och få lyssna och titta ger sån otrolig energi, även om det är väldigt svårt att sitta still, haha.
 
Måndag idag och en ny vecka väntar. Då jag låg nerbäddad stora delar av förra veckan har jag lite att jobba ikapp, men ligger faktiskt nästan i fas då jag ändå fick en hel del gjort i helgen. Otroligt skönt. 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0