Don't let fear control your life.

Godmorgn på er!
 
Hoppas ni har sovit gott. Blev en tidig kväll för mig igår då jag fick sån fruktansvärd huvudvärk. Trots tablett blev det inte bättre så då var det bara att krypa ner och försöka sova istället.
Igår var det även dags för veckans zulinedancepass. Åh va svårt det är att sitta still och bara titta, haha. Var med och tjuvdansade på en av låtarna, vilket jag tycker var väldigt bra gjort då jag gärna hade varit med på alla om jag själv fick bestämma. Men än är jag inte helt återställd och det känns direkt när jag är fysiskt aktiv, så även denna vecka blir det vila för min del. Håller tummarna att kunna vara med ordentligt på nästa pass!
 
Två glada tjejer som också vill dansa!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0