Love life.

Godmorgon mina vänner!

Hoppas allt är bra med er. Med mig är det hur bra som helst. Hade ett par fantastiska dagar i Skebo bruk under förra veckan som bjöd på många aktiviteter, fest, mycket skratt och alldeles för lite sömn. Men trots det är energiförrådet fyllt till bredden. 
Åh, detta kommer jag kunna leva på länge.

När jag kom hem i lördags blev det mys med älsklingen, bästis och familjen. Tänk att man kan sakna så mycket efter bara några dagar.

Igår tog jag mig knappt upp ur sängen. Tröttheten hann i kapp så en lugn dag hemma fick det bli, förutom ett träningspass på gymmet. Väldigt skönt och välbehövligt. 

Måndag idag och en ny vecka framför oss. Föreläsningar nästan varje dag, men ett par träningspass och dejter med vänner ska jag försöka hinna med iallafall.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0