11 mars 2014

Hej på er!
 
Hoppas ni har möjlighet att vara ute och njuta av det underbara vädret. Efter lite plugg på förmiddagen tog jag mig ut på en promenad i solen till gymmet där ett härligt styrkepass väntade. Det var ungefär en månad sedan jag var där sist och eftersom jag fortfarande (?!) inte är helt frisk så fick bli ett ganska lugnt pass. Har träningsvärk i benen sedan söndagens och gårdagens danspass så därför fick det bli fokus på rygg, mage och bröst idag. Så otroligt skönt att smyga igång lite med träningen. Som jag har saknat det!
Men nu ska jag fortsätta med pluggandet inför tentan som är på fredag. 
 
Ha en fortsatt bra dag fina ni!
 
Dagens frukost: Havregrynsgröt med bär. Mums!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0