Still time to change the road you're on.

Hej fina ni!
 
Min förkylning har fortfarande inte gått över än (3 veckor nu sedan det började..) och jag har heller inte återfått krafterna. Men förhoppningsvis håller det på att vända nu, hoppas hoppas!
 
Helgen har varit lugn för min del. Jag har suttit hundvakt då älsklingen och hans pappa har jobbat hela helgen. Har trotsat förkylningen och tagit två lugna, välbehövliga och sköna långpromenader med Wella. Så underbart att gå ute i skogen och njuta av friska luften. Fredagskvällen bjöd på filmmys och Let's dance på tv tillsammans med Ida & mamma och gårdagskvällen tillbringade jag hos mamma där vi tittade på melodifestivalen. 
 
Under eftermiddagen idag har jag uträttat lite ärenden, pluggat och planerat lite.
Jag längtar tills jag är frisk och kan komma igång ordentligt med träningen. Nu har jag verkligen allt jag behöver för att kunna förändra min livsstil och förbättra min hälsa. Åh, jag längtar så mycket. 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0