5 maj 2014

Hej vänner!
 
Denna härliga måndag började jag med att tillbringa i skolan med plugg tillsammans med tjejerna i några timmar. När klockan närmade sig tre mötte jag upp min pappa och mamma som var i Stockholm och jobbade så vi gjorde sällskap till Södertälje. Härligt att få spendera lite tid tillsammans.
 
Idag var det även dags för terminens sista danstillfälle. Känns väldigt tråkigt att tiden går så fort och att terminen redan är slut då dansen ger mig så otroligt mycket energi. Redan nu längtar jag tills i höst när vi kör igång igen. Som tur är blir det förhoppningsvis dans (om vädret tillåter förstås, hoppas!) redan på onsdag då vi ska ha avslutning med lite picknick, minigolf och dans. Håller tummarna!
 
Älskade katt som vill vara så nära.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0