Think about how far you've come today and how much farther you'll go tomorrow.


Efter 7 veckor med intensivt pluggande är tentan äntligen skriven. Nu får vi hålla tummarna att jag klarade den, det skulle vara så oerhört skönt och befriande. Men det känns ganska bra tror jag, vågar inte tänka allt för mycket, haha.

Firade att tentan var gjord med en mysig lunch tillsammans med tjejerna. När jag kom hem så sov jag middag en stund, för oj va trött jag var. Tröttheten lär komma ikapp under helgen nu när jag verkligen kan vara ledig. På måndag börjar fortsättningen på den kurs vi avslutade idag och det kommer vara ytterligare fyra intensiva, men roliga, veckor innan det är dags att välkomnar sommaren med öppna armar. Åh vad jag längtar.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0